tisdag, januari 03, 2017

I'm back!


Två år senare och jag är tillbaka där det började för många år sedan.

Med nytt år kommer också ett nytt ord. Jag började för 2014 och kände direkt att det var något jag ville fortsätta med. Ska dock erkänna att förra året dock var svårt, jag tog aldrig till mig mitt ord på samma sätt som jag gjorde dom två tidigare åren. Men det var också ett ord som kom till mig i sista sekund, kanske var det därför? I år däremot känns det bra. JAG är bra. Precis som jag är ;)

  • våga (2014)
  • nu (2015)
  • acceptans (2016)
  • tillräcklig (2017)

Two years later and I'm back! 

With this new year I have a new little word. When I started four years ago I found this word-thing to be really helpful in a lot of situations. Last year was a little tough but I'm really looking forward to this new year, with new challenges and adventures!

3 kommentarer :

  1. Vad roligt att du är här! Ser fram emot att följa dig och dina äventyr. Bra ord! ❤

    SvaraRadera
  2. Ville bara säga att du skrivit myransbo.blohspot.se i din kommentarsprofil. ;)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'